Facebook Messenger

SKU
Facebook Messenger

Az Oander Facebook Messenger szolgáltatás integrálásával a weboldalra kerül egy chat ablak, melyen keresztül a látogatók közvetlenül kapcsolatba tudnak lépni az ügyfélszolgálattal. A modul a Facebook felületét használja az üzenetek küldésére, archiválására, így mind az összekapcsolt Facebook üzleti oldal, mind a kapcsolatfelvevők számára archiválva lesz a beszélgetés. A szolgáltatással magasabb szintre emelhetjük az ügyfelekkel való kapcsolattartás minőségét, hiszen valós időben, személyre szabottan tudunk reagálni az érdeklődők kérdéseire, problémáira.

Alkalmazása

Admin oldali beillesztés

A szolgáltatás beállításai a Magento admin oldalán a Stores -> Configurations-> Oander Extensions-> Facebook Messenger menüpontban érhetők el.

Enabled: a chat ablak megjelenítése, vagy letiltása az oldalon. 

Facebook Page ID: Facebook üzleti oldal azonosítójának megadása.

Custom Theme Color Code: a chat ablak egyedi színének megadása.

Logged in Greeting: Facebookra bejelentkezett látogatók számára megjelenő üdvözlő szöveg.

Logged out Greeting: Facebookra nem bejelentkezett látogatók számára megjelenő üdvözlő szöveg.

JavaScript Source: chat ablak megjelenítési nyelve.

Szolgáltatás működése

A látogatókkal való chatelés Facebook üzleti oldalon, vagy a Facebook messenger alkalmazásban történik. A chat ablak paramétereinek beállítása a Magento admin felületen lehetséges. A beszélgetések archiválódnak, így később is visszakereshetőek. Az üzleti oldal mellett a kapcsolatfelvevőnek is archiválódik a beszélgetés kétféle módon:

  • 24 órán keresztül a weboldalon a chat ablakban elérhető marad a beszélgetés. A felhasználó maga dönti el, hogy él-e ezzel a lehetőséggel, vagy azonnal törli a beszélgetést. 
  • az üzleti oldal bekerül a chat listájába a beszélgetéssel együtt, így bármikor visszakeresheti vagy újraindíthatja a beszélgetést. 

Frontend oldali megjelenés

A weboldal jobb alsó sarkában jelenik meg a felugró chat ablak, melynek színe a Magento admin felületén konfigurálható. A hozzákapcsolt Facebook üzleti oldal profilképe és neve megjelenik a chat felületén, valamint az átlagos válaszadási idő.